Дипломци
Online књижара
Адресар
English
Студентски парламент
  Повратак на почетну  
Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија
Београд
 
   
О Школи   Студирање   Упис семестра   Е - учење (Moodle)   Лабораторије и центри   Маркетинг и послови   Акредитација
   
   
     
Историјат
Организација и управљање
Реч директора Школе
Секретаријат
Мисија, визија и политика квалитета
Међународни сертификат
Локација и зграда
Школски простор и опрема
Стратешки циљ развоја
Истраживачки и стручни рад
Наставно веће
Сугестије, предлози, примедбе
Лого Школе
Почетна >> Сугестије, предлози, примедбе
 
  СУГЕСТИЈЕ, ПРЕДЛОЗИ, ПРИМЕДБЕ
   

 

Поштовани студенти и корисници услуга Високе школе електротехнике и рачунарства струковних студија у Београду, уколико желите да нам помогнете у настојању да унапредимо квалитет наших услуга, контактирајте нас и дајте Ваше сугестије, предлоге и примедбе. Ваши коментари су за нас извор драгоцених информација.

Доставите Ваше коментаре на један од следећих начина:

  • Лично
  • Телефоном
  • Поштом

Поступак пријаве рекламације

Лично
Посетите нашег Секретара службе маркетинга. Саслушаћемо Вашу рекламацију и покушати да је што пре решимо. Појединости ће бити записане у Књигу рекламација и прослеђене надлежној служби. Након испитивања проблема предузеће се потребне мере за решавање рекламације. Настојаћемо да Вам дамо одговор за највише 10 радних дана, након Ваше посете.

Телефоном
Јавите се Секретару службе маркетинга на број: (011) 395 00 18, (од 09.00 до 15.00 часова радним даном). Секретар службе маркетинга ће примити рекламацију и записати је, заједно са потребним појединостима, у Књигу рекламација. Потом се отвара поступак решавања рекламације а предмет се прослеђује надлежним службама. Након испитивања проблема предузеће се потребне мере за решавање рекламације. Поступак се завршава у највише 10 радних дана, после чега ће Вас Секретар службе маркетинга обавестити о томе како је рекламација решена.

Пошта - Одаберите један од три наведена начина:

а) Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија
Секретар службе за маркетинг
Војводе Степе 283
11000 Београд
Србија

б) Доставите писмо у сандуче за рекламације које се налази у приземљу Школе, поред студентске читаонице

ц) Путем електронске поште

Ваша рекламација ће бити записана у Књигу рекламација и прослеђена надлежној служби, која ће након испитивања проблема предузети потребне мере за решавање рекламације. Поступак се завршава за највише 10 радних дана, после чега ће Вас Секретар службе маркетинга обавестити о томе како је рекламација решена.
     
   
| О Школи | Студирање | Упис семестра | Маркетинг и послови | Лабораторије и центри | Дешавања |
  © Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија, Војводе Степе 283, Београд
web@viser.edu.rs