Дипломци
Online књижара
Адресар
English
Студентски парламент
  Повратак на почетну  
Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија
Београд
 
   
О Школи   Студирање   Упис семестра   Е - учење (Moodle)   Лабораторије и центри   Маркетинг и послови   Акредитација
   
   
     
O предмету
Презентације предмета
Обавештења
Предавања
Вежбе
Резултати испита
Испитна питања
Резултати колоквијума
Download
Почетна >> Странице предметa >> Пројектовање рачунарских игара
 
 
О предмету Пројектовање рачунарских игара
Студијски програм: Нове рачунарске технологије
Назив предмета: Пројектовање рачунарских игара
Наставник:
др Зоран Ћировић
Статус предмета: Изборни
Шифра предмета:
ЕСПБ бодови: 6
Услов:

Основна знања из области мултимедијалних технологија, сервиса и мултимедијских комуникација, као и познавање основа објектно оријентисаног програмирања.

Циљ предмета:

Упознавање са основним принципима креирања и програмирања рачунарских игара, као и упознавање са основним карактеристикама окружења за развој рачунарских игара.

Исход предмета:

Овладавање основним нивоом употребе софтверских алата за израду рачунарских игара.

Садржај предмета:
Теоријска настава:

 

Теоријска настава

 

1.     Преглед професионалних, бесплатних и open-source 3D софтверских алата за израду анимираних филмова, 3D виртуелних објеката, интерактивних 3D апликација и рачунарских и видео игара.

 

2.     Окружења за стварање рачунарских игара (game engine). Увод у Unity game engine.

 

3.     Основе гејм програмирања.

 

4.     Подела и дефинисање различитих типова игара.

 

5.     Преглед првог дела градива.

 

6.     Модели, анимације, звук, текстуре, спрајтови и скрипте у програмирању рачунарских игара.

 

7.     Коришћење и имплементација plugin-ова.

 

8.     Имплементација преноса података преко мреже користећи уграђени netview механизам. Синхронизација преноса.

 

9.     Програмирање интерактивне walktrough анимације.

 

10.  Основни принципи гејм механике. Прављење карактера.

 

11.  Креирање UI.

 

12.  Додавање звука и музике. Прављење специјалних ефеката.

 

13.  Полирање игре. Build и depolyment игре.

 

14.  Преглед другог дела градива.

 

 

Практична настава:

Практична настава

Употреба различитих софтверских алата у конкретним задацима везаним за анализу, планирање и креирање рачунарских игара.

Литература:

 

[1]  Стефановић Х., Димић Г., Милетић А.: Дигиталне мултимедије - Приручник за лабораторијске вежбе, ВИШЕР, Београд, 2015.

 

[2]  Harris A.: HTML5 Game Development for Dummies, John Wiley & Sons, 2013.

 

[3]  Dawson M.: Beginning C++ Through Game Programming, 3rd  Edition, Course Technology PTR-Cengage Learning, 2011,

Nystrom, R: Game Programming Patterns, Available online

Број часова активне наставе:
Остали часови:
Предавања: Вежбе: Други облици наставе: Студијски и истраживачки рад:
2 3  
Метода извођења наставе:

Предавања и презентације лекција доступне на LMS; лабораторијске вежбе у рачунарским лабораторијама школе, са додатним електронским материјалима на LMS;Тестови за самопроверу знања преко LMS-a; Пратеће дискусије преко форума LMS-а; Колоквијуми и испит: у рачунарској лабораторији школе преко LMS-a.

Оцена знања (максималан број поена 100):
Предиспитне обавезе Поена Завршни испит Поена
активности у току предавања 5 писмени испит 30
практична настава 25 усмени испит
семинарски рад 40 испит за рачунаром
колоквијум практичан
 
           
Предметни професор
др Зоран Ћировић
Термин консултација:
понедељак од 12:00 уторак од 12:00
Кабинет: 514
E-mail: zcirovic@viser.edu.rs
   
| О Школи | Студирање | Упис семестра | Маркетинг и послови | Лабораторије и центри | Дешавања |
  © Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија, Војводе Степе 283, Београд
web@viser.edu.rs