Теоријска настава
1. Преглед професионалних, бесплатних и open-source 3D софтверских алата за израду анимираних филмова, 3D виртуелних објеката, интерактивних 3D апликација и рачунарских и видео игара.
2. Окружења за стварање рачунарских игара (game engine). Увод у Unity game engine.
3. Основе гејм програмирања.
4. Подела и дефинисање различитих типова игара.
5. Преглед првог дела градива.
6. Модели, анимације, звук, текстуре, спрајтови и скрипте у програмирању рачунарских игара.
7. Коришћење и имплементација plugin-ова.
8. Имплементација преноса података преко мреже користећи уграђени netview механизам. Синхронизација преноса.
9. Програмирање интерактивне walktrough анимације.
10. Основни принципи гејм механике. Прављење карактера.
11. Креирање UI.
12. Додавање звука и музике. Прављење специјалних ефеката.
13. Полирање игре. Build и depolyment игре.
14. Преглед другог дела градива.
|