Дипломци
Online књижара
Адресар
English
Студентски парламент
  Повратак на почетну  
Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија
Београд
 
   
О Школи   Студирање   Упис семестра   Е - учење (Moodle)   Лабораторије и центри   Маркетинг и послови   Акредитација
   
   
     
O предмету
Презентације предмета
Обавештења
Предавања
Вежбе
Резултати испита
Испитна питања
Резултати колоквијума
Download
Почетна >> Странице предметa >> Технике визуелног програмирања
 
 
О предмету Технике визуелног програмирања
Студијски програм: Нове рачунарске технологије, Нове рачунарске технологије - на даљину
Назив предмета: Технике визуелног програмирања
Наставник:
др Зоран Ћировић
Статус предмета: Изборни
Шифра предмета:
ЕСПБ бодови: 6
Услов:

Предзнање основа објектног програмирања.

Циљ предмета:

Обучити студенте новим техникама пројектовања рачунарских интерфејса.

Исход предмета:

Студенти су научени да пишу и дизајнирају самостално сложеније апликације у графичком окружењу користећи најактуелније програмске платформе и језике.

Садржај предмета:
Теоријска настава:
    1. Рад апликација под новим оперативним системима. Размена података између програмских целина и модула.

    2. Основе програмског језика C#. Класе и интерфејси. Израда комплетног корисничког графичког итерфејса (GUI). Повезивање визуелних објеката.

    3. Унос и приказ података кроз нове графичке контроле. Интеграција програмских језика. Ресурси, управљање У/И уређајима. Мултимедијални садржаји.

    4. Oбрада догађаја, делегати и својства. Прозори, подршка за више докумената, динамичке библиотеке. Употреба литературе/водича за подршку.

    5. Форме, штампање, контекстно осетљива помоћ, класе опште намене, датотеке и серијализација, дијагностика и изузетци.

    6. XML подршка. Складиштење података и информација о њима. Употреба истих кроз кориснички интерфејс.

    7. Основе апликација повезаних са изворима података.

    8. Нови интерфејси. Независност од платформи.

Практична настава:

%and%nbsp;

%and%nbsp;

  1. Креирање графичких интрфејса.

  2. Нове визуелне контроле. Управљање подацима и повезивање са контролама.

  3. Рад са изворима података.

  4. Програмирање са графичким библиотекама.

Литература:
  1. J. Allwork, C# Programiranje za Windows i Android, InfoElektronika 2016.

  2. M. Price, C# 6 i .NET Core 1.0 moderno međuplatformsko program., Kompjuter biblioteka 2016.

  3. J. Albahari, B. Albahari, "C# 5.0 za programere sveobuhvatan ref. priručnik", Mikro knjiga 2015.

  4. B. Watson, "C# 4.0: Kako do re%and%scaron;enja. Re%and%scaron;eni zadaci iz prog. na jeziku C#", Mikro knjiga. 2011.

  5. З. Ћировић,"Технике визуелног програмирања  C#", ВИСЕР 2005.

  6. З. Ћировић, Предавања и пратећи материјали за учење на даљину, 2016.

Број часова активне наставе: 75
Остали часови:
Предавања: Вежбе: Други облици наставе: Студијски и истраживачки рад:
2 3  
Метода извођења наставе:

Предавања уз практично показивање, вежбе у лабораторији, колоквијум, испит на рачунару пројекат.

Оцена знања (максималан број поена 100):
Предиспитне обавезе Поена Завршни испит Поена
активности у току предавања 10 писмени испит 30
практична настава усмени испит
семинарски рад испит за рачунаром
колоквијум 60 практичан
 
           
Предметни професор
др Зоран Ћировић
Термин консултација:
понедељак од 12:00 уторак од 12:00
Кабинет: 514
E-mail: zcirovic@viser.edu.rs
   
| О Школи | Студирање | Упис семестра | Маркетинг и послови | Лабораторије и центри | Дешавања |
  © Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија, Војводе Степе 283, Београд
web@viser.edu.rs