Дипломци
Online књижара
Адресар
English
Студентски парламент
  Повратак на почетну  
Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија
Београд
 
   
О Школи   Студирање   Упис семестра   Е - учење (Moodle)   Лабораторије и центри   Маркетинг и послови   Акредитација
   
   
     
O предмету
Презентације предмета
Обавештења
Предавања
Вежбе
Резултати испита
Испитна питања
Резултати колоквијума
Download
Почетна >> Странице предметa >> Дигиталне мултимедије 2
 
 
О предмету Дигиталне мултимедије 2
Студијски програм: Нове рачунарске технологије, Рачунарска техника, Нове рачунарске технологије - на даљину
Назив предмета: Дигиталне мултимедије 2
Наставник:
др Зоран Ћировић
Статус предмета: Изборни
Шифра предмета:
ЕСПБ бодови: 6
Услов:

Познавање градива из предмета Дигиталне мултимедије 1.

Циљ предмета:

Стицање практичних знања у коришћењу софтвера за дизајнирање мултимедијских садржаја укључујући звук, видео и анимације укључујући интерактивност.

Исход предмета:

Оспосoбљеност студената да раде са софтверским алатима за обраду слике, видеа и тона креирајући мултимедијалне презентације са могућношћу интерактивности.

Садржај предмета:
Теоријска настава:
  1. Мултимедијске апликације - област примене, захтеви по питању заузећа меморијских капацитета и комуникационог канала.

  2. Основни принципи и стандарди за компресију аудио и видео сигнала.

  3. JPEG стандард, MPEG аудио, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, H.264 стандард.

  4. Принципи компресије у реалном времену за видео стриминг.

  5. Технологије и алати за стриминг, стриминг на захтев, open source програми за стриминг. Укључивање стриминга на web страницу. RTSP протокол за стриминг у реалном времену.

  6. Примена различитих софтверских алата за монтажу слике и звуке.

  7. Значај технологија HTML5, CSS3, JavaScript, jQuerry у дигиталним мултимедијама.

  8. Основни принципи израде интерактивне мултимедијалне презентације. Основни принципи Game Design-a.

Практична настава:

Примена конкретних софтверских алата у изради интерактивне мултимедијске презентације, као и у области%and%nbsp;Game Design-a.

Технологија Adobe Edge, предности у односу на Flash, могућности извоза презентација у HTML, JavaScript, Unity.

Литература:
  1. Бојковић З., Мартиновић Д: Основе мултимедијалних технологија, уџбеник, Висока школа електротехнике и рачунарства, Београд, 2011.

  2. Стефановић Х, Трандафиловић З, Милетић А, Чолић З: Дигиталне мултимедије 2, приручник за лаб вежбе, Висока школа електротехнике и рачунарства, Београд, 2014.

  3. Vaughan Т:Multimedia: Making It Work, Eighth Edition, McGraw-Hill, 2011.

  4. Villalobos Р: Exploring multimedia for designers, Thomson Delmar Learning, 2008

  5. Bernstein D: Implementation of Multimedia Software, Jones and Bartlett Learning 2011

Број часова активне наставе: 75
Остали часови:
Предавања: Вежбе: Други облици наставе: Студијски и истраживачки рад:
2 3  
Метода извођења наставе:

Предавања, лабораторијске вежбе, колоквијуми, писмени испит.

Оцена знања (максималан број поена 100):
Предиспитне обавезе Поена Завршни испит Поена
активности у току предавања 10 писмени испит 30
практична настава 50 усмени испит
семинарски рад испит за рачунаром
колоквијум 10 практичан
 
           
Предметни професор
др Зоран Ћировић
Термин консултација:
понедељак од 12:00 уторак од 12:00
Кабинет: 514
E-mail: zcirovic@viser.edu.rs
   
| О Школи | Студирање | Упис семестра | Маркетинг и послови | Лабораторије и центри | Дешавања |
  © Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија, Војводе Степе 283, Београд
web@viser.edu.rs