|
|
|
Почетна >> Странице предметa >> Пословна комуникација |
|
|
|
О предмету |
Пословна комуникација |
Студијски програм: Електронско пословање, Информациони системи |
|
Назив предмета: Пословна комуникација |
|
Наставник:
др Љиљана Пецић |
|
Статус предмета: Изборни |
|
Шифра предмета: |
|
ЕСПБ бодови: 6 |
|
Услов: |
|
Циљ предмета: Циљ предмета је да се студенти оспособе за активно писање, запажање и разумевање комуникације у свакодневном пословном окружењу. |
|
Исход предмета:
На крају наставе студенти ће бити оспосoбљени да пројектују интернет и екстерне комуникационе планове, као начине и врсте комуникације преко медијских канала комуникације. |
|
Садржај предмета:
Теоријска настава: |
1.Дефиниција, основни комуникациони модели и начини пословне комуникације. 2.Основне концепције писане пословне комуникације. 3.Управљање комуникацијом у организацијама. 4.Врсте и употреба писаних излазних докумената у пословној комуникацији. 5.Орални систми пословне комуникације. Невербална комуникација. 6.Канали медија комуникације. 7.Класични и интерактивни системи медија комуникације. 8.Креиранје стратегије комуникације у организацији. 9.Критеријуми и стандарди интерне документације. 10.Припрема и спровођење пословних састанака. 11.Припрема и спровођење презентација. 12.Критеријуми и стандарди екстерне комуникације. 13.Корпоративно комуницирање; лидерство и комуницирање. 14.Пословно комуницирање у различитим културним срединама. 15.Будућност Пословне комуникације правци развоја. |
Практична настава: |
Креирање писаних докумената: понуде, пројектна документација, пројекти. Ораторство и јавно говорништво: примери из праксе пословне комуникације Објашњење система комуникације кроз класичне и интерактивне медије Развој комуникационих програма: Креирање стратегије комуникације у организацији Оn-line Case Studies: Примери одрживих (sustainable) Оn-line пословних модела, 1. део. Оn-line Case Studies: Примери одрживих (sustainable) Оn-line пословних модела, 2. део. |
|
|
Литература: |
1.Т. Мандић, Комуникологија, Клио, Београд, 2003. 2.Пржуљ, Красић, Ђорђевић, Култура пословног понашања, Бирографика, Суботица, 2000. 3.Сем Блек, Односи с јавношћу, Клио, Београд, 2003. |
|
Број часова активне наставе:
|
|
Остали часови: |
|
Предавања: |
Вежбе: |
Други облици наставе: |
Студијски и истраживачки рад: |
2 |
3 |
|
|
|
|
Метода извођења наставе:
Предавања, аудиторне вежбе, консултације, семестрални рад, усмени испит. |
|
Оцена знања (максималан број поена 100):
Предиспитне обавезе |
Поена |
Завршни испит |
Поена |
активности у току предавања |
10 |
писмени испит |
|
практична настава |
10 |
усмени испит |
30 |
семинарски рад |
20 |
испит за рачунаром |
|
колоквијум |
30 |
практичан |
|
|
|
|
|
|
|
|