Дипломци
Online књижара
Адресар
English
Студентски парламент
  Повратак на почетну  
Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија
Београд
 
   
О Школи   Студирање   Упис семестра   Е - учење (Moodle)   Лабораторије и центри   Маркетинг и послови   Акредитација
   
   
     
O предмету
Презентације предмета
Обавештења
Предавања
Вежбе
Резултати испита
Испитна питања
Резултати колоквијума
Download
Почетна >> Странице предметa >> Пословна комуникација
 
 
О предмету Пословна комуникација
Студијски програм: Електронско пословање, Информациони системи
Назив предмета: Пословна комуникација
Наставник:
др Љиљана Пецић
Статус предмета: Изборни
Шифра предмета:
ЕСПБ бодови: 6
Услов:
Циљ предмета:

Циљ предмета је да се студенти оспособе за активно писање, запажање и разумевање комуникације у свакодневном пословном окружењу.

Исход предмета:

На крају наставе студенти ће бити оспосoбљени да пројектују интернет и екстерне комуникационе планове, као начине и врсте комуникације преко медијских канала комуникације.

Садржај предмета:
Теоријска настава:

1.Дефиниција, основни комуникациони модели и начини пословне комуникације.
2.Основне концепције писане пословне комуникације.
3.Управљање комуникацијом у организацијама.
4.Врсте и употреба писаних излазних докумената у пословној комуникацији.
5.Орални систми пословне комуникације. Невербална комуникација.
6.Канали медија комуникације.
7.Класични и интерактивни системи медија комуникације.
8.Креиранје стратегије комуникације у организацији.
9.Критеријуми и стандарди интерне документације.
10.Припрема и спровођење пословних састанака.
11.Припрема и спровођење презентација.
12.Критеријуми и стандарди екстерне комуникације.
13.Корпоративно комуницирање; лидерство и комуницирање.
14.Пословно комуницирање у различитим културним срединама.
15.Будућност Пословне комуникације правци развоја.

Практична настава:

Креирање писаних докумената: понуде, пројектна документација, пројекти.
Ораторство и јавно говорништво: примери из праксе пословне комуникације
Објашњење система комуникације кроз класичне и интерактивне медије
Развој комуникационих програма: Креирање стратегије комуникације у организацији
Оn-line Case Studies: Примери одрживих (sustainable) Оn-line пословних модела, 1. део.
Оn-line Case Studies: Примери одрживих (sustainable) Оn-line пословних модела, 2. део.

Литература:

1.Т. Мандић, Комуникологија, Клио, Београд, 2003.
2.Пржуљ, Красић, Ђорђевић, Култура пословног понашања, Бирографика, Суботица, 2000.
3.Сем Блек, Односи с јавношћу, Клио, Београд, 2003.

Број часова активне наставе:
Остали часови:
Предавања: Вежбе: Други облици наставе: Студијски и истраживачки рад:
2 3  
Метода извођења наставе:

Предавања, аудиторне вежбе, консултације, семестрални рад, усмени испит.

Оцена знања (максималан број поена 100):
Предиспитне обавезе Поена Завршни испит Поена
активности у току предавања 10 писмени испит
практична настава 10 усмени испит 30
семинарски рад 20 испит за рачунаром
колоквијум 30 практичан
 
           
Предметни професор
др Љиљана Пецић
Термин консултација:
Ponedeljak: 11-12 i 15-16 čas
Кабинет: 101
E-mail: ljiljanap@viser.edu.rs
   
| О Школи | Студирање | Упис семестра | Маркетинг и послови | Лабораторије и центри | Дешавања |
  © Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија, Војводе Степе 283, Београд
web@viser.edu.rs