Студијски програм: Рачунарска техника |
|
Назив предмета: Објектно програмирање 1 |
|
Наставник:
др Перица Штрбац др Немања Мачек |
|
Статус предмета: Изборни |
|
Шифра предмета: |
|
ЕСПБ бодови: 6 |
|
Услов: Познавања процедуралног програмирања и програмског језика C. |
|
Циљ предмета: Упознавање са основама објектно оријентисаног програмирања и оспособљавање студената да пројектују и пишу сложене објектно оријентисане програме на језику С++. |
|
Исход предмета:
Студенти ће бити оспособљени да уз помоћ савременог развојног окружења развију сложене програме на језику С++. |
|
Садржај предмета:
Теоријска настава: |
- Основе објектно оријентисаног програмирања.
- Класе у програмском језику C++.
- Операторске функције.
- Наслеђивање.
- Изузеци.
- Генеричке функције и класе.
- Стандардна библиотека класа.
|
Практична настава: |
Практична настава прати програм предавања решавањем илустративних задатака у рачунарској лабораторији. Програм предмета усклађен са препорукaма IEEE/ACM Computing Curriculum: CE2004 Computer Engineering Body of Knowledge: CE-PRF 6-8, CC2001 Computer Science Body of Knowledge: CS-PF 5, CS-PL 4-6 IT2005 Information Technology Body of Knowledge: IT-PF 3,5 |
|
|
Литература: |
- Л. Краус, Програмски језик С са решеним задацима, Седмо издање, Академска мисао, Београд, 2007.
- Л. Краус,Решени задаци из програмског језика С , Друго издање, Академска мисао, Београд, 2006.
- B. Strostroup, The C Programming Lаnguage, Third edition, Addison-Wesley Publishing Company, Massachussets, 1997.
|
|
Број часова активне наставе:
|
|
Остали часови: |
|
Предавања: |
Вежбе: |
Други облици наставе: |
Студијски и истраживачки рад: |
2 |
3 |
|
|
|
|
Метода извођења наставе:
Предавања, вежбе, лабораторијске вежбе, консултације, домаћи задатак, практичан испит. |
|
Оцена знања (максималан број поена 100):
Предиспитне обавезе |
Поена |
Завршни испит |
Поена |
активности у току предавања |
|
писмени испит |
|
практична настава |
|
усмени испит |
|
семинарски рад |
20 |
испит за рачунаром |
30 |
колоквијум |
50 |
практичан |
|
|