1. Увод, појмови, терминологија и врсте мултимедијалних садржаја.
2. 3D геометрија, врсте - полигонални и NURBS објекти. Примитиви, алатке.
3. Полигонално моделовање.
4. Shader-и, материјали, текстуре. Атрибути. UV мапирање. Принципи, алатке.
5. Припрема мапа за израду текстура, експортовање мапа
6. Светло у филму и видео играма.
7. Камера, композиција, кадрирање, планови. 3D камере – врсте, атрибути.
8. Рендеринг - финализације слике, Maya software render, Mental Ray renderer
9. Интерактивност као појам, и интерактивни садржаји - врсте, намене, софтвери и engines.
10. Дизајн карактера и објеката.
11. Дизајн игре
12. Елементи традиционалних медија у компјутерским играма и њихове специфичности.
13. Елементи својствени компјутерским играма.
14. Класификације и жанрови видео игара, циљне групе, мотиви.
15. Предвиђања и даљи развој видео игара - 3D, VR. |