|
|
|
Почетна >> Странице предметa >> Интернет маркетинг |
|
|
|
О предмету |
Интернет маркетинг |
Студијски програм: Информациони системи |
|
Назив предмета: Интернет маркетинг |
|
Наставник:
др Нада Михаиловић |
|
Статус предмета: Изборни |
|
Шифра предмета: |
|
ЕСПБ бодови: 6 |
|
Услов: нема |
|
Циљ предмета: Циљ предмета је стицање основних знања и вештина из области Интернет маркетинга. Савладавање метода и техника које се користе у Интернет маркетингу и њихова примена у процесу управљања Интернет маркетингом. |
|
Исход предмета:
Након одслушаног курса студенти ће бити оспособљени да планирају, прате, реализују и врше контролу свих активности везаних за представљање предузећа на Интернету, као и прилагођавање предузећа потрошачима у смислу лаког проналажења и коришћења од стране корисника. |
|
Садржај предмета:
Теоријска настава: |
- Основе Интернет маркетинга
- Модели пословног наступа на Интернету
- Интернет маркетинг план
- Одређивање циљног тржишта на Интернету
- Окружење на Интернету
- Стратегије Интернет маркетинга
- Технике и тактике Интернет маркетинга
- Технике оптимизације за наступање на Интернету
- Друштвени медији
- Друштвене мреже
-
Мобилни маркетинг
-
Трендови у Интернет маркетингу
|
Практична настава: |
Технологије Интернет маркетинга, Интернет маркетинг план, Google сервиси , Инсталација WordPress CMS-a, SEO – примери на WordPress-u. CRM, интеграција са WordPress-ом, Примена Google и сервиса друштвених мрежа, Интернет рекламирање, Одбрана радова. |
|
|
Литература: |
- Rakić B., Rakić M. (2015) Digitalni marketing - integrisani pristup digitalnim marketinškim aktivnostima: monografija, Zavod za udžbenike, Beograd.
-
Chaffey, D., Ellis-Chadwick, F., Mayer, R., & Johnston(2006). Internet Marketing Strategy, Implementation and Practice. England: Pearson Education Limited.
- Miletsky J. I. (2010), Principles of Internet Marketing: New Tools and Methods for Web Developers, Boston, MA: Course Technology, Cengage Learning
|
|
Број часова активне наставе:
|
|
Остали часови: |
|
Предавања: |
Вежбе: |
Други облици наставе: |
Студијски и истраживачки рад: |
2 |
3 |
|
|
|
|
Метода извођења наставе:
Предавања, аудиторне вежбе, лабораторијске вежбе, консултације, колоквијум,писмени испит |
|
Оцена знања (максималан број поена 100):
Предиспитне обавезе |
Поена |
Завршни испит |
Поена |
активности у току предавања |
20 |
писмени испит |
50 |
практична настава |
30 |
усмени испит |
|
семинарски рад |
|
испит за рачунаром |
|
колоквијум |
|
практичан |
|
|
|
|
|
|
|
|