Дипломци
Online књижара
Адресар
English
Студентски парламент
  Повратак на почетну  
Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија
Београд
 
   
О Школи   Студирање   Упис семестра   Е - учење (Moodle)   Лабораторије и центри   Маркетинг и послови   Акредитација
   
   
     
O предмету
Презентације предмета
Обавештења
Предавања
Вежбе
Резултати испита
Испитна питања
Резултати колоквијума
Download
Почетна >> Странице предметa >> Интернет маркетинг
 
 
О предмету Интернет маркетинг
Студијски програм: Информациони системи
Назив предмета: Интернет маркетинг
Наставник:
др Нада Михаиловић
Статус предмета: Изборни
Шифра предмета:
ЕСПБ бодови: 6
Услов:

нема

Циљ предмета:

Циљ предмета је стицање основних знања и вештина из области  Интернет маркетинга. Савладавање метода и техника које се користе у Интернет маркетингу и њихова примена у процесу управљања Интернет маркетингом.

Исход предмета:

Након одслушаног курса студенти ће бити оспособљени да планирају, прате, реализују и врше контролу свих активности везаних за представљање предузећа на Интернету, као и прилагођавање предузећа потрошачима у смислу лаког проналажења и коришћења од стране корисника.

Садржај предмета:
Теоријска настава:
  1. Основе Интернет маркетинга
  2. Модели пословног наступа на Интернету
  3. Интернет маркетинг план
  4. Одређивање циљног тржишта на Интернету
  5. Окружење на Интернету 
  6. Стратегије Интернет маркетинга
  7. Технике и тактике Интернет маркетинга
  8. Технике оптимизације за наступање на Интернету
  9. Друштвени медији 
  10. Друштвене мреже
  11. Мобилни маркетинг
  12. Трендови у Интернет маркетингу
Практична настава:

Технологије Интернет маркетинга, Интернет маркетинг  план, Google сервиси , Инсталација WordPress CMS-a, SEO – примери на WordPress-u. CRM, интеграција са WordPress-ом, Примена Google и сервиса друштвених мрежа, Интернет рекламирање, Одбрана радова.

Литература:
  1. Rakić B., Rakić M. (2015) Digitalni marketing - integrisani pristup digitalnim marketinškim aktivnostima: monografija, Zavod za udžbenike, Beograd.
  2. Chaffey, D., Ellis-Chadwick, F., Mayer, R., & Johnston(2006). Internet Marketing Strategy, Implementation and Practice. England: Pearson Education Limited.
  3. Miletsky J. I. (2010), Principles of Internet Marketing: New Tools and Methods for Web Developers, Boston, MA: Course Technology, Cengage Learning
Број часова активне наставе:
Остали часови:
Предавања: Вежбе: Други облици наставе: Студијски и истраживачки рад:
2 3  
Метода извођења наставе:

Предавања, аудиторне вежбе, лабораторијске вежбе, консултације, колоквијум,писмени испит

Оцена знања (максималан број поена 100):
Предиспитне обавезе Поена Завршни испит Поена
активности у току предавања 20 писмени испит 50
практична настава 30 усмени испит
семинарски рад испит за рачунаром
колоквијум практичан
 
           
Предметни професор
др Нада Михаиловић
Термин консултација:
Кабинет:
E-mail:
   
| О Школи | Студирање | Упис семестра | Маркетинг и послови | Лабораторије и центри | Дешавања |
  © Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија, Војводе Степе 283, Београд
web@viser.edu.rs