Дипломци
Online књижара
Адресар
English
Студентски парламент
  Повратак на почетну  
Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија
Београд
 
   
О Школи   Студирање   Упис семестра   Е - учење (Moodle)   Лабораторије и центри   Маркетинг и послови   Акредитација
   
   
     
O предмету
Презентације предмета
Обавештења
Предавања
Вежбе
Резултати испита
Испитна питања
Резултати колоквијума
Download
Почетна >> Странице предметa >> Менаџмент продаје
 
 
О предмету Менаџмент продаје
Студијски програм: Електронско пословање, Информациони системи
Назив предмета: Менаџмент продаје
Наставник:
др Ружица Цветковић
Статус предмета: Изборни
Шифра предмета:
ЕСПБ бодови: 6
Услов:
Циљ предмета:

Циљ наставе је да студенте упозна са савременим приступима у формирању цена и начинима продаје производа у условима глобализације тржишта.

Исход предмета:

Студенти оспособљени за успешно обављање послова из области пласмана производа и услуга на тржишту.

Садржај предмета:
Теоријска настава:
  1. Увод у менаџмент продаје. Појам, задаци и одговорности менаџмента продаје.
  2. Маркетиншки аспекти менаџмента продаје. Инструменти маркетинг микса.
  3. Менаџмент продаје и квалитет производа и услуга. Менаџмент продаје и информационо комуникационе технологије.
  4. Облици продаје. Директна, индиректна и продаја путем пословних мултимедијалних информационих система. Планирање продајних активности. Стратегијско пословно планирање и процес менаџмента продаје.
  5. Организовање продајних активности. Облици организоване продаје. Припрема наступа продаваца.
  6. Kолоквијум.
  7. Политика цена као кључни фактор успешности продаје производа и услуга. Политика цена према купцима. Политика цена према конкурентима.
  8. Психолошки аспекти у политици цена предузећа.
  9. Менаџерско одлучивање о ценама: Одредити циљ формирања цена. Анализа тражње. Процена трошкова. Анализа конкурентских цена и производа и услуга.
  10. Формирање продајних цена у условима различитих тржишних стања: Цене у потпуној конкуренцији. Монополске цене. Олигополске цене.
  11. Мотивација и награђивање продаваца: проналажење потенцијалних продаваца и одабир најбољих кандидата.
  12. Перманентно образовање продајног особља. Менаџери продаје у функцији лидера.
  13. Анализа продаје, анализа трошкова маркетинга и оцена учинка продајног особља.
Практична настава:

На вежбама се расправља на конкретним примерима из праксе о материји обухваћеној програмом предавања.

Литература:
  1. Др М. Гашовић, Менаџмент продаје, Институт економских наука, Београд, 2001.
  2. Др Б. Илић, Стратегије формирања цена у условима дисконтинуитета, Задужбина Андрејевић, Београд, 2001.
Број часова активне наставе:
Остали часови:
Предавања: Вежбе: Други облици наставе: Студијски и истраживачки рад:
2 3  
Метода извођења наставе:

Предавања, аудиторне вежбе, консултације, колоквијум, семинарски рад, завршни испит.

Оцена знања (максималан број поена 100):
Предиспитне обавезе Поена Завршни испит Поена
активности у току предавања 10 писмени испит
практична настава усмени испит 40
семинарски рад 20 испит за рачунаром
колоквијум 30 практичан
 
           
Предметни професор
др Ружица Цветковић
Термин консултација:
понедељак 18-19 и 30 четвртак 14-15 и 30
Кабинет: 502
E-mail: ruzicac@viser.edu.rs
   
| О Школи | Студирање | Упис семестра | Маркетинг и послови | Лабораторије и центри | Дешавања |
  © Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија, Војводе Степе 283, Београд
web@viser.edu.rs