Дипломци
Online књижара
Адресар
English
Студентски парламент
  Повратак на почетну  
Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија
Београд
 
   
О Школи   Студирање   Упис семестра   Е - учење (Moodle)   Лабораторије и центри   Маркетинг и послови   Акредитација
   
   
     
O предмету
Презентације предмета
Обавештења
Предавања
Вежбе
Резултати испита
Испитна питања
Резултати колоквијума
Download
Почетна >> Странице предметa >> Технологије за електронско учење
 
 
О предмету Технологије за електронско учење
Студијски програм: Нове рачунарске технологије, Нове рачунарске технологије - на даљину
Назив предмета: Технологије за електронско учење
Наставник:
др Слободанка Ђенић
Статус предмета: Изборни
Шифра предмета:
ЕСПБ бодови: 6
Услов:
Циљ предмета:

Циљ предмета je упознавање студената с одговарајућим LMS и PLE окружењима за електронско учење, као и избором стратегија и технологија за развој и коришћење електронских курсева у тим окружењима.

Исход предмета:

Студенти су оспособљени да: разумеју, администрирају и користе најпопуларнија LMS и PLE окружења, налазе различита решења за електронско учење у овим окружењима; ефикасно управљају садржајима и сценаријима електронских курсева и на тај начин буду спремни за ефикасно усавршавање у својој области.

Садржај предмета:
Теоријска настава:

1. Уводно предавање (организација и садржај курса). Основни појмови.

2.Mодели електронског учења у LMS окружењима.

3.Модели електронског учења у PLE окружењима.

4.Инфраструктура за електронско учење (хардвер, софтвер, мреже).

5. Алати за креирање садржаја за електронско учење.

6.Сценарији за електронско учење.

7.Технологије за електронско учење.

8.Администрирање, подршка и креирање електронских курсева.

9.Креирање, усмеравање и координација електронских дискусија.

10.Закључна разматрања, самовредновање.

%and%nbsp;

Практична настава:

Прати теоријску наставу и обухвата: администрирање система за електронско учење (LMS и PLE), осмишљавање on-line садржаја и начина његове презентације, пројектовање и имплементацију структуре и сценарија за електронско учење, планирање и спровођење електронске комуникације, пројектовање и спровођење евалуације у електронском учењу.

Литература:

1. Ж. Папић, В. Алексић, Методика информатике, Универзитет у Крагујевцу, 2015.

2. С. Ђенић, е-лекције на курсу Технологије за електронско учење, ВИШЕР, 2015.

3. C. Talbot, Studying at a Distance, McGraw-Hill, USA, 2007.

4. J. Hart, Social Learning Handvook, C4LPT, 2014.

5. A. Watkins, 75 E-learning Activities, John Wiley %and%amp; Sons, USA, 2005.

6. M. Rosenberg, E-learning: Strategies for delivering knowledge in the digital age, McGraw-Hill, USA, 2001.

Број часова активне наставе:
Остали часови:
Предавања: Вежбе: Други облици наставе: Студијски и истраживачки рад:
3 2  
Метода извођења наставе:

Предавања, вежбе, консултације, семинарски рад, колоквијум и практичан испит.

Оцена знања (максималан број поена 100):
Предиспитне обавезе Поена Завршни испит Поена
активности у току предавања 10 писмени испит
практична настава 10 усмени испит
семинарски рад 20 испит за рачунаром 30
колоквијум 30 практичан
 
           
Предметни професор
др Слободанка Ђенић
Термин консултација:
Кабинет: 407
E-mail: sdjenic@viser.edu.rs
   
| О Школи | Студирање | Упис семестра | Маркетинг и послови | Лабораторије и центри | Дешавања |
  © Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија, Војводе Степе 283, Београд
web@viser.edu.rs