Дипломци
Online књижара
Адресар
English
Студентски парламент
  Повратак на почетну  
Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија
Београд
 
   
О Школи   Студирање   Упис семестра   Е - учење (Moodle)   Лабораторије и центри   Маркетинг и послови   Акредитација
   
   
     
O предмету
Презентације предмета
Обавештења
Предавања
Вежбе
Резултати испита
Испитна питања
Резултати колоквијума
Download
Почетна >> Странице предметa >> Основи анимације
 
 
О предмету Основи анимације
Студијски програм: Нове рачунарске технологије, Аудио и видео технологије
Назив предмета: Основи анимације
Наставник:
др Марина Кецман
Статус предмета: Изборни
Шифра предмета:
ЕСПБ бодови: 6
Услов:

нема услова

Циљ предмета:

Теоријско и практично упознавање са основним техникама класичне и дигиталне анимације, са општим принципима и правилима анимације, укључујући и фазе и процесе препродукције из ове области.

Исход предмета:

Студенти ће имати прилику да савладају процес припреме и креирања дводимензионалних анимација у класичним и дигиталним техникама, stop motion, stop trick, цртана анимације, анимација колажа. Посебан осврт ће се посветити и звуку као саставном делу анимираног филма. У практичној настави, студенти ће се упознати и  програмима Adobe Flash, Adobe Photoshop и Adobe Effects.

Садржај предмета:
Теоријска настава:

1. Увод, терминологија, технологија, историјски пресек. 

2. Композиција слике, златни пресек. 

3. 12 принципа анимације, Stop trick анимација. 

4. Синопсис, сценарио, сториборд, аниматик. 

5. Stop frame анимација, фотографије.

6. Увод у After Effects.

7. Анимација дигиталних колажа у After Effects.

8. Колоквијум.

9. Key frame анимација. 

10. Цртана анимација.

11. Увод у Adobe Animate (Flash).

12. Звук у анимираном филму. 

13. Дијалог, вокализација.

14. Увод у програм Maya 3D.

15. Колоквијум.

Практична настава:

1. зрада Stop frame колажне анимације, Stop trick анимација од фотографија.

2. Упознавање са програмом After Effects и анимирање.

3. Вежбе цртаних анимација, упознавање са програмом и анимација објеката у Adobe Animate.

4. Увод у Mayu 3D.

Литература:
[1] Б. Довниковић, Мала школа цртаног филма, Загреб, 1983.
[2] R. Williams, The Animator`s suvirval kit, Faber and Faber, New York, 1995.
[3] H. Whitaker, J. Kalas, Timing for animation, Focal Press, 2002.
[4] M.T. Byrne, The Art of Layout and Storyboarding, A Mark T. Byrne Publication, Ireland,1999.
Број часова активне наставе: 75
Остали часови:
Предавања: Вежбе: Други облици наставе: Студијски и истраживачки рад:
2 3  
Метода извођења наставе:

теоријска - усмена, видео пројекције и представљање компјутерских програма. Практична са пројекцијама, примерима и индивидуалним корекцијама.

Оцена знања (максималан број поена 100):
Предиспитне обавезе Поена Завршни испит Поена
активности у току предавања 10 писмени испит
практична настава 10 усмени испит
семинарски рад испит за рачунаром
колоквијум 30 практичан 50
 
           
Предметни професор
др Марина Кецман
Термин консултација:
utorak i sreda od 15h - 17h
Кабинет: 303
E-mail: marina.kecman@viser.edu.rs
   
| О Школи | Студирање | Упис семестра | Маркетинг и послови | Лабораторије и центри | Дешавања |
  © Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија, Војводе Степе 283, Београд
web@viser.edu.rs