10
Feb
2016
Sadržaj predmeta
- Uvod, pojmovi, terminologija, tehnologija kompjuterske animacije. Medijska uslovljenost, osnovni modovi boje (RGB, HSV, CMYK). Poligonalna reprezentacija 3D objekata, osnove modelovanja, konstrukcija modela od osnovnih primitivnih oblika.
- Upravljački interfejs u programskom okruženju Maya, organizacija algoritamskih čvorova, unapređivanje radnog okruženja, trodimenzionalni koordinatni sistem i transformacije unutar njega, transformacije (translacija,rotacija,skaliranje), transformacije pogleda, klip plejnovi.
- Poligonalno modelovanje, Kreiranje primitive,krive i površine, transformacije komponenata poligona,tehnologija materijalizacije.,
- Materijali, Dodeljivanje materijala objektu, Korišćenje Hypershade-a,Korišćenje gotovih materijala
- Upotreba Graf Editora, Postavljanje ključnih kadrova, Animiranje po putanji
- Tehnologije kompjuterske animacije, pokret, tajming, tehnologija ekstrema, kifrejm animacij
- Materijali i teksture, Upotreba tekstura za materijale, Korišćenje mapa za teksture
- Osvetljavanje, Tipovi svetla i parametri, Osnovna svetlosna postavka
- Kamera, Tipovi kamera i parametri, Kreiranje kamere, Animiranje kamere
- Rendering – Playblast, podešavanje parametara, umetnički aspekti renderinga, tipovi renderinga, MentalRay, izlazni formati, o softverskoj vizuelizaciji
Poslednje vesti:
04
Nov
2015
Kompjuterska animacija 1 - Odlaganje predavanja
Mirko Milošević
Obaveštavaju se studenti SP AVT i SP NRT da se predavanja iz Kompjuterske animacije i Kompjuterske animacije 1 neće održati prema predviđenom rasporedu u ponedeljak 9. novembra i da će nadoknada biti u subotu, 14. novembra od 09:30 do 12:30č u sali 106.
16
Okt
2015
Kompjuterska animacija 1 - Laboratorijske vežbe
Mirko Milošević
kan1_raspored.pdf
Vežbe iz Kompijuterske animacije 1 održaće se sutra, u subotu, 17. oktobra, prema priloženom rasporedu.
Preuzimanja
Naziv fajla | Datum objavljivanja | Objavio | Preuzmi |
---|---|---|---|
kan1_raspored.pdf | 16. Oct 2015 | Mirko Milošević |